Wednesday, February 13, 2008

WEDNESDAY AFTERNOON

Today I m late again, because of PSP, haiiiiiiii, memang betul kata Ceera and EJ, dah gian ni main PSP. Anyway same story, I dah lah lambat, dragging myself to work, n also, time nak kluar rumah kejut bujang kecik macam nak rak, pujuk punya pujuk baru open his eyes. He told me, "Ibu aqil cannot open eyes", cian dia, but have to, no choice, ibu going to work and I cant carry you, dah tak larat.

Bz as usual at work this morning, boss back from outstation, so bz lah sesangatnye. Tik tuk tik tuk, i realize dah 12.30pm. As I was about to go out for lunch and to the bank, my fren called, she had just finished her driving theory lesson and on the way home, member on MC 1 bulan, oooooooooo best nyeeeeeeee. So apelagi, kite janji to meet lah for lunch, we met at Causewaypoint, I settled kan dulu my keja, go bank collect $$$$ and post office than baru gi makan. We ate at Banquet je, actually dont really know what to eat, ended up I ate fish & chip, and she ate Chicken rice. We ate and chit chat lah kejap, talked about the kids school, kids life, macam-macam lah lagi. We left banquet at abt 2pm, I sent her back and I pun balik opis. Reached office, everybody is not in. I m all alone again in the office, but its ok, used to it, orang kata dah lali.


After balik lunch ngantok lah pulak, so ape lagi, bikin kopi, duk diam-diam serve the internet. I pun make confirmation to book my hotel in KL, I hv decided on Swiss Garden. Than sok sek ngan Ceera and Apple, boleh lah jugak buat tahan mata yang ngantok ni. Lagi sedap godeh internet, my boss called lah pulak, ask me to check on soooooooooo many things, geram ah, tapi tak pe lah, dah tugas kan, what to do.


Since me pun dah hampir habis update my Wednesday acara di blog ni, so I pun bikin lah ape yg telah di tugaskan, ni lah pekerja contoh :) Sambil sambil chatting.

4 comments:

Ceera said...

wakakaka.. sangat pekerja contah, macam saya jugak, hehe...

takder orang, sakan amik gambar kat opis ye, hehe.. haaa... baru nampak akak senyum, =P

Moralle said...

Hahahah, biaselah, boring-boring snap gambor sendiri, macam mentel

pearl'E.J said...

MC sebulan?? uihhhhhh syoknyeeeee...
so bila yg nk dtg kl tu akak??

viruspadu said...

hehehehe...

layan psp tuuuu... mmg x hengat dunia tauuuu...