Friday, February 29, 2008

JUMAAT YG TENANG............... TAPI BZZZZZZZZZ

I dari pagi sampai lah now, very the bz, terkejar sana-sini, bikin errand, pegik Bank (ya ampun bank ramainye manusia) kenek queue up panjang sangat, adelah 1 jam gitu kat bank. Tak sempat nak grab anything for lunch, cause nak kenek rush back to office, one of my foreign worker going back to day, so dia dok opis tunggu I balik dari bank to settle all his money.
Back to office, rasa lapar lah pulak my perut, luckily kat fridge ade leftover cherry tomato, so makan je for alas perut gitu. Anyway, later this evening pun I have dinner appt. with my girl frens. Hmmmmmmmm mesti shok jumpa they all. Nanti I nak snap-snap muka-muka meka suma, than I nak post at my blog. Mesti best, not going to tell them that I m going to post their face in the blog. Dah post baru let them know, jangan kenek maki sudah.
Arrangement had been made with my hubby 1 wk before for this appt. So today my hubby will be the baby sitter at home. Tapi no problem lah, my kids pun dah grown up, cuma nak kenek entertain my bujang kecik lebih sikit. Pandai-pandai lah my hubby treat them for dinner, or may be I will ta pau back dinner for them, depending what time I will finish. " Sorry ayah, u hv to tolong ibu tonight, be a good daddy okay" My hubby very understanding tau, when I want to have some times on my own, or with frens, he is ok with it, he will help me with taking care of the kids. Zaman skarang ni banyak jugak hubby-hubby yg ok with this kind of situations, tapiiiiii ade jugak yg not ok, still got this kolot thinking that the wife are not allowed to go out with frens anymore after marriaged moreover bila dah beranak pinak. Agreeable or not?????? adekan hubby yg camni lagi??????? Tapi sometimes they have their reasons, so the wife kenek lah find out the reason directly from their hubby.
Enough of my membebel, now finishing my work and getting ready to meet my darling-darling mummy, "HAPPY WKEND"
Oh lupa lah pulak, in this entry today, I nak doakan semoga one of my blogger fren (VP) yg menjalani pembedahan today, semoga she cepat sembuh, tabah menghadapi segala kesakitan yg dialami, kerana ini semua adalah dugaan kite di dunia, dan juga semuga she can blog lagi with lots of updates, AMINNNNNNNN.

4 comments:

pearl'E.J said...

bestkan kalau keluar lepak dgn kawan2 neh.. hihihi.. :D

nasib baik hubby ej pun mcm hubby akak, jenis tak kisah kalau ej nk keluar dgn kawan2, tapi pandai2 la jaga diri n nama baik suamikan..

mmg raaaaaamai lagi kt luar2 sana yg jenis tak kasi isteri keluar la akak.. tak paham ej kadang2 neh..

Moralle said...

EJ, kadang-kadang lelaki ni Ego nye lebih sikit, nasib lah kaum hawa yg dapat suami camtu, like u say, yg penting kita tau jaga diri n nama baik suami

viruspadu said...

alamak

sy sgt terharu tauuuuuuuu

terima kasih sgt mendoakan kesihatan sy yer

dan alhamdulilah sy dah ok2 sekrg, walaupun ada sakit sikit2, xpe, kejap2 lg ok la tu kan

sayang dia tau muahhhhh

Moralle said...

VP, glad to hear you are getting better, get better fast for the sake of yr love ones