Tuesday, March 4, 2008

FRIDAY ENTRY

My friday get together ngan my mummy frens was great, the dinner was filled with fun and laughter from 4 of us. Macam lah banquet tu kite punye, ketawa berdekah-dekah sampaikan orang jeling-jeling kat kite. Well that's us, kalau dah jumpa, mesti macam nak rak di buatnye. Kalau tak makan pun tak pe, asalkan kite puas chit chatting, hehehehe. Each of us ordered our individual foods, sendiri order sindiri bayar k, tak da belanja-belanja haaaaaaaaaaa. Sambil makan kite pun story telling lah, macam-macam, abt work, the kids, hubby oh gossipping pun ade, biase lah, kalau dah jumpa kan, gossip pasal orang tak lepas lah. Tapi our gossip yg baik-baik bukan yg buruk-buruk k, tak main lah we all kalau nak buruk-burukkan orang. Rasa janggal lah pulak ni kali jumpa dia orang ni, nak tau ape, I will post the photo, u all c for yourselves k. But I know they all tak rasa janggal pun, walaupun I sorang je yg terkeluar ring, insyaallah satu hari me to will be like them. Tapi bila yaaaa????? Ni suma tak leh di paksa, mesti betul-betul bersedia dan dengan kerelaan hati yg ikhlas. Hati mau bersih bebbbbbbb. So, we makan and gossip, sampai makan and drinks abis, we still duduk simbang-simbang lagi, tak ingat orang keliling. We end the get together about 8.30pm gitu, maklumlah masing-masing ade tanggungjawab kan, tapi masa yg singkat tu really made me happy to c them, I hope they are happy to c me to, and hoping to c them again if we have time. Thanks mummies for the get together, muachhhhhhhh!!!!!!!!!!!!!
The Foods we ordered, nothing fancy, Pau, fishball soup, cutlet noodes, fish noodles and Tom Yam noodles
Me and my so called sista, my great buddy, always there when I need her

my other 2 frens, these 2 pun buddies-buddies, yg white tudung tu lagi sama kepala ngan I

Spot the difference, but its ok, they love me and I love them

No comments: