Monday, May 5, 2008

FAST ONE..........THE WKEND

Sat we went to the kenduri cukur rambut baby Aliff Ashraff. Baby ni dah lain lah pulak muka, time dalam hari wen I visited him very different from now, dah besor and chubby skarang. We reached the place hubby nye fren suma dah ramai yg datang, kite macam star karat sikit, jemputan nak dekat abis baru sampai, so we all duduk sana sampai lah orang dah start kemas kerusi meja baru kite chow :)




Macam lain pulak this photo, nampak tembam pulak my face

The witches in black, yg di belakang is the mummy
Hmmm cute kan, best ade baby, termenung cik abang ni

From there we sent the girls back than we went to my best fren nye sis house for rewang-rewang, bukan rewang tapi sibuk makan-makan, hehehe. Duk simbang-simbang n we left the place about 11.30pm cause hubby is working the next day. So jemputan on Sunday I hv to go on my own lah. But I dah janji with my other frens to go sama-sama, I cant go jemputan sorang-sorang, malu n paisey gitu.






Ni lah mak-mak yg dok rewang-rewang, one corner je rewang


The wedding dias, sweet pink & black

On sun, I woke up early to beres kan house work before I pegi jemputan. At 2.30 my fren fetched me from my place and we went to the wedding together. Kereta ade tapi malas nak drive, cause me and Aqil je yg went, the 2 girls at home studying for their exam. Janji my sis to meet me there, she was also invited, than balik I can tumpang her pulak, cari chan nak menumpang je lah semalam. When I dah sampai rumah, baru teringat alamak lupa nak snap my own photo n Aqil in orange yesterday ):


From jemputan my sis singgah rumah kejap to collect the pinggan-mangkuk yg I dah put aside to give my anak sedara. Ade lah 1 carton full of pinggan-mangkuk yg I tak pernah pakai, so dari di simpan lebih baik I kasi my anak sdara yg now ni sedang bz nak berpindah ke rumah baru.


Petang pulak my sis ajak go n c my anak sdara nye house n hantar all the pinggan-mangkuk, its at Chua Chu Kang. Cantik jugak, simple deco, 4 rm flat. Not much renovation, yg important je, maklumlah orang baru nak bertapak kan, furthermore wife dah 2 mths pregnant, haiiiiiiii bertambah lagi lah cucu I.


On the way nak balik, sempat pulak Aqil berposing kat Civil Defence nye Rhino. My nephew house is near the Civil Defence office, so at the carpark nampak pulak the Red Rhino, kebetulan one of the CD guy ade kat situ, so my BIL mintak izin for Aqil to naik and we snap his photo.



Spider-Man naik Rhino


Oh rasanye cukup lah sampai di sini the update, fast one pun macam panjang lebar one pulak kan.






2 comments:

rasp said...

wow very bz wkend ek..u look sweet and simple bah...
aqil mesti soka bangat dpt berposing camtu kan...

Moralle said...

Rasp, I think too much medication make my face look a bit blotted lah yang, its expected, doctor told me it will be few weeks after taking the new medicine. Aqil loves it, dia kalau ambulance, police car, army truck, if can suma he wants to try, he loike.