Saturday, May 3, 2008

1/2 OF SATURDAY.............

Seldom aku update blog on Saturday,but today exceptional lah sikit, all work dah finished now only waiting for hubby and Yana to come back home than we all are going for the cukur rambut jemputan later.

This morning I woke up about 10am, Arin as usual dah keluar ke Madrasah when the mother lagi sleeping. Fridge dah kering kontang, so me and Kak yana with Aqil went to the market. Weather panas sangat so malas nak jalan I drove to the market, ni lah manja nye kalau kereta dah bukan weekend car lagi.

Everything expensive kat market tu, last time if I belanja $50 bugs macam-macam dapat, now habis $50 macam nothing pulak. I bought 2 types of fish, bawal and kerisi, vegetables and toiletries sikit, hai $50 pun tak cukup, eeeeee teruk betul lah, no wonder lately ni people are complaining prices of barang-barang all goes up.

As usual since we are going out later this evening, so I pun tak cook lunch, just bought 2 packets of nasi sambal goreng for the kids and me.

At 1.30 I went out again to sent Kak Yana to madrasah and fetch Arin back. Reached home bikin ape yg patut, than baru lah ni nak relaks sekejap, before hubby balik lebih baik I update blog dulu, if he comes back n saw me at the comp, mengomel tak habis, macam mak nenek, hehehe.

Now rasanye nak take nap dulu, woke up at 10am pun I still felt sleepy. Yesterday I slept quite late, watching Nigella Express until 1am sampai tertidur kat sofa. Lucky hubby still playing with Aqil PSP and dia kejutkan, if not sampai pagi lah I tidur kat sofa.

Layan gambar lah dulu k, photo exclusive from my new daughter, hahahaha.

Ni kak Arin and adiknye tak de kejo, yg kecik ni pun soka lah sangat nak try pakai tudung kakaknye


peace to all, handsome tak Aqil the original me







5 comments:

rasp said...

wah u have beautiful kids! Beautiful kids from beautiful parents!!!! Alhamdulillah..

Shopaholic Mama said...

Si Aqil ni sporting betul suka posing! My son (a teenager, same age as your eldest) tak suka if I nak snap his pic.

Moralle said...

Hi, Rasp, hw r u, lama tak dengar from u, alhamdulillah, anugerah yg tak terhingga dan sempurna dari allah.

Hi Mama, oh kalau Aqil memang slalu over, madang nampak camera, dia dulu nak pose. So yr son same-same lah macam mummy nye kan, hehehe.

Ceera said...

hahahaha.. budak kecik tu tingin nak pakai tudung ker?? ok gak jadi pompuan tu, hahaha...

Moralle said...

Ceera, tu lah, kakak nye gatal betul kan nak adik lelaki nye jadi gegirl pulak, bujang kecik tu pulak soka betul.