Tuesday, June 24, 2008

SUNDAY JB .............. PART 2

I'm in JB for only 1/2 day, tapi ade Part 1 and Part 2, mana je and ape jeeeeeeeee lah I nak story kan..........

Well, after meeting Ted at Danga Bay, I straight went to my sis house. My sis sms me while I'm at Danga Bay, "Tak jadi masuk ke", my reply to her, "Jadi, now at Danga Bay meeting fren, abt 3+ gitu nanti sampai sana".

We reached my sis house around 3.30 gitu, oh soka nye I, my cucu-cucu pun ade kat sana, miss them soooooo much. Few mths tak nampak cucu-cucu ku, dah besau-besau rasanye, Mashita dah besar, dah boleh walk-walk, cuteeeee nyerrrr dia. Mashita is my nephew nyer 3rd daughter, budak kecik ni senang jaga, susah menangis kecuali if kite cubit dia lah, hehehe. Kalau di agah-agah, ya ampun ketawa sampai kat telinga. But now dah besar and dah lama tak nampak nek cu nyer, she cried when I nak carry her, lum season lagi.

Kite minum petang kat sana, pisang goreng, Ubi goreng and epok-epok. Cedapppppppp minum bersama Kopi panas di petang yg indah sambil santai. I soka my sis house, rumah kampung, terkenang zaman kecik-kecik dulu time I tinggal kampung kat Singapore. Now dah cannot c rumah kampung, all rumah batu, pusing keliling, atas bawah pun batu jugak.













Hubby ajak balik about 5.30 gitu, takut jam teruk nanti kalau balik petang-petang sangat, but sis pulak ajak we all walk-walk kat Taman Hutan Bandar. So okay lah, joint them dulu than terus balik from there.

Pictures kat bawah ni I snap while kat Hutan Bandar, taman rekreasi for family, Tempat ni best kalau pakai sports attire, boleh jogging buang lemak-lemak. Very crowded jugak Hutan Bandar ni, ade yg berjogging, ade yg santai ade jugak yg berdating, hmmmmmmmmm Sunday lah katakan........... so enjoy lah the pics yg ade ni okayyyyy, cheersssssssssssssss.....................









Ni lah Mashita, kenek marah with Kak Yana, "ooooooo garang nye kak kau", cian muka dia






No comments: