Tuesday, April 1, 2008

AFTER LUNCH...........

Aiyoooooooo, dah lunch felt sleepy lah pulak, cant open my eyes sey, lucky all are not back yet, hopefully they all tak balik office today, leh lah I mengular sikit.

Me and hubby hv a good lunch today, not expensive but nice lah, we ate Nasi Ayam Penyet. Sedapppp giler, its new stall kat Sembawang area, masuk kat newspaper this stall, sedap nye pasal until I forgot to snap gambar pulak. We ate and talk, macam best gitu, dapat makan bertentangan mata, hehehe, aksyen nak gatal lah pulak ni.

After we ate lunch, we went to Sun Plaza, I need to buy my hair conditioner and hair cream. Jalan-jalan kat Sunplaza, bought titbits for Aqil class party this Friday, about 1.30 we chow and back to office. Hubby pun terus go to his work place so that he can take short nap before he starts work at 3pm.

Now I lagi bermalasan, macam ular gitu, kenyang and ngantok, but I hv to control it, work is waiting, I cant wait any longer, ade yg need my attention by today, k lah, now i hv to do my work, before its 5.30pm, hahaha, macammana nak abis keja, now I dah think of going back lah pulak :)






2 comments:

Aien cute said...

ala.. naper tak tangkap gambar kak?
teringin ngak lah nak tengok Nasi Ayam Penyek tu... macam mana agaknya yer?

Akak nie, still romantik gitu? kena belajar nie, mana lah tahu kan.. Nanti bila lynn dah beranak pinak, perkahwinan tu suam2 kuku ajer... tak macam akak yang masih hangat! Kena belajar nie ngan sifu!

ahaks~

Moralle said...

Lin, nasi ayam penyet tu sama lah jugak macam nasi ayam, yg buat dia best is the sambal, power giler, nanti Lin mai Singapore akak belanja makan k.
No problem kalau nak belajar ngan akak, banyak petua yg boleh di turunkan, hehehe. Petua turun temurun datuk moyang tau.