Friday, April 4, 2008

MENDUNG SI MEGA MENDUNG, MENDUNG DATANG..............

Still remember the song, I mean the title yg I post ni ?? yesterday I left office at about 5.45pm, cuaca mendung skali, I told myself, mesti heavy rain malam nanti, best jugak, sejuk sikit bila sleep. Luckily it only starts raining heavily lepas I dah fetched Aqil and dah arrived carpark.


When I reached home with Aqil, the 2 sisters are not back from school, both having CCA, so mak nye kenek lah layankan bujang kecik ni sambil tak de kejo kite berposing.

Posing Aqil yg terlalu over, kembang betul idung anak ibu ni.

Malam-malam sempat jugak nak snap my pink blouse ni, cantik tak the colour, tak cantik pada mata orang, but its cantik to me, mak soka.






2 comments:

Ceera said...

cantik baju, hehe

Moralle said...

Thx u laling, the colour VP nye favourite kan.