Tuesday, November 4, 2008

..DUTA VS...

Hi hi hi, I just came back from CP, cash out $$$$$$$ and lunch with hubby :)

Today I came in late to the office, I've got headache, I think my blood pressure naik lagi, after taking my medications, dah subside a bit I went to work. Reached office at 10am.

Mr M on MC today, cian sakit, I thought nak amik urgent leave, but to bad I cant, need to work today caused have to settle few things at the office. My boss is going for his operations tomorrow so lots of things to handover.

Tak per lah, let Mr M stay at home to rest and sleep :)

My girls both not at home, they went to East Coast to celebrate fren bday at the beach and at the same time celebrating Yana Farewell party, cute kan her frens, they are going to miss her for sure caused Kak Yana is so called the favourite amongst her frens. I'm going to miss her to **ihiksss**ihikksss ):

K tak moh sedih-sedih, Kak Yana is going to be alright, hope she will enjoy, learn and experience as much as she can during the trip.

I've got my another bottle of VS from BIL last weekend. I ordered 5 bottles, datangnyer satu satu, dah tu antar pun satu satu........leceh betul.

VS, Pure Seduction

My Duta VS is promoting my perfume, cute kan dia, hehehe...............

And yours truly this morning, I felt so fresh after using the VS pure seduction thou my head is still spinning






12 comments:

~Eila Nur Kaseh~ said...

sis,
eila sukeeee sgt pure seduction ni..sampai my hubby suh pakai tdo malam..auwwww!!..hehe

Moralle said...

eila, hehehe, cam sama jer yang, aduhhhh ni babak tak censored, **wink wink**...

~ Lady ell ~ said...

alah2..comeynye..duta vs tuh...eh,vs dh tukat duta baru ke...

rasp said...

wah very seducing lah ek bau nye ehem ehem..

nak order duta tu leh tak..vs tu tak yah :D

sis, jgn lupa mkn ubat tau..dah gi check tak? take care!

Moralle said...

ell, Duta tu dirasmikan oleh kak moralle sendiri, hehehe...


rasp, very seducing tau dear, tak per, I dah order for u 1, will keep for you....Duta tu pemalu tau, hehehe...

I dah makan ubat...alhamdulillah dah ok now, nasib baik tak der yg naik kan darah hari ni, thanks for your concern, muachhsss...

Ninie said...

alaahaiii...encem nya model vs ni..
sis u tak sihat ke?

Erinsza said...

hehehe, hi sis model vs nie hencem bolehlah kite berbesan nanti.

saja jer I joke.

hi sis boleh tak mintak tolong klu jumpa shopholic mama, suruh dia accept saya.

I MASUK BLOG DIA takleh lah.

thank u sis.

Moralle said...

ninie, model VS yg terbaru ni, sakit sikit jer sir, dah ok dah, alhamdulillah :)


erinsza, hehe nak berbesan, hmmmm i taruk harga ker, hehehe..

I think ader problem ngan her blog, me to tak leh nak masuk, anyway will let her know if anything k :)

Anonymous said...

huhu..smpi sini sis i tergoda bau dia :P

Moralle said...

rillys, alamak yer ker, tak sangka ek, I spray kat blog lah sis, hehehe....

Lily Satrina ® said...

❀kalau mcm ni lah VS punya spokesperson, yg lain sure gulun tikar..sebab..cutee..

❀irresistable sangat, nak tak beli, tak boleh dah..seducing in a cute way..

❀sampai tilting kepalanya...hahhaahha..pandai pegang bottle tu pulak, a'la model betul-betul..sweetie!

Moralle said...

tya, mahal tau akak bayar this duta.........susah nak suruk lentok lentok ni :)