Wednesday, November 12, 2008

...PENYERI BLOG KU...

I felt so lucky to be given an award by my bloggers frens, I've accepted this award with an open heart and love to uols semua...........

from sis perantausepi, love u to sis :)

from sis eila, thanks sis :)

This award came with a rule, the rules :

Berikan award ini kepada 5 blogger yang anda rasa best blog. Link dengan orang yang mendapat award serta maklumkan pada nya. Sesiapa yang mendapat award wajib posting diblog dier

Well, as usual jugak I'm breaking the rules, uols semua best, so yr blog pun best, so yg best tu semua pls take this award :)

from sis eila and sis ell, thank u sista :)

What is Frenship to me....

If one day you feel like crying...Call me. I don't promise that I will make you laugh,But I can cry with you

But if one day you call...And there is no answer...Come fast to see me.Perhaps I need you.

Poems to a friend to show you are happy ....

If you're friendly and you know it,clap your hands.

If you're friendly and you know it,clap your hands.

If you're friendly and you know it,and you really want to show it,

If you're friendly and you know it,

clap your hands!

Both this tag and award from sis ell again :)

btw, the PINK sisterhood I got from few bloggers thou...

To all ladies and mummies out there, dont delay, go for your breast screening regularly

There r rules to this award, but my pendapat is the same like those who hv this award, its for all, award ini untuk kebaikan bersama :)

Cutest award ever, MOTHERLY BLOGGER

I'm done with all my awards, any other award that I miss, eeeeeee like real jer banyak lah sangat award orang nak kasi kat I, ni dah dapat pun I really appreciated it very much, love hugs and kisses from moralle :)

Oh ya, I almost forgot, my own rules, as usual, moralle ni suka memaksa, so uols that hop-in here and u have not get these awards yet, pls take all these awards as remembrance of our forever frenship, tak salahkan kiter semua berkongsi kemenangan di alam cyber ni with these wonderful awards....

13 comments:

Erinsza said...

hi sis cutenyer award sis, tahniah sis.

.K.I.T.E. .P.U.N.Y.A. said...

salam,

kak moralle ....
thanks for the award..
dah post kat blog tapi auto publish

Me, Mrs Taj said...

thanks for the award..u are such a great 'cyber fren'..klu me sedih2 nnt me contact sis yeh..

rasp said...

wah u ke-bz-an attending red carpet amik awards ek :D u truly deserve them..

if i nak cry2 i roger2 u leh :D if u nak cry2 u know where to knock!

a few i dah ada..a few a dah tempek but yg mana i lum amik i amik ek...smooochhhh *hugs*

~Eila Nur Kaseh~ said...

sis..tahniah dpt award..eila amik yg eila lum ade je ye..muahs..

attyfir said...

salam moralle..atty nak amik yg ats sekali ye..ltk kt sidebar..thanks sis.

sW33tdARLiNG said...

malunya........!! malu tapi mahu... camana ni?...

nak kena pelawa banyak skit nii...

Moralle said...

erinsza, cute kan, pls take k sis :)


kitepunya, salam sis, okay good :)

mrs taj, okay dear no problem, I promise I'll cry with u :)


rasp, ah ah penat ni kaki nak amik award nyer pasal.....kalau I cry tau lah mana I nak tuju kan....u cry, kalau u cry nanti i tempah aeroplane ticket to c u in KL k...hehehe :)


eila, thanks to u for giving me the award sis, okay pls do take yg u blum ader k :)


atty's, pls do sis :)

afkar'z, jangan malu-malu, amik jer, silakan yer adik ku sayang amik award ni semua :)

Shopaholic Mama said...

tks ye Sis, byk award you dah kasi but I aje belum share lagi..

me selfish, nak simpan sendiri!

ps. looking forward to yr weekly sinopsis!

KiKiHanakO said...

akak ni puteri award.. hehehe

Moralle said...

mama, u r welcome.........tak per not selfish, no time jer :)

Synopsis yer.........oh ya....lupa...but ader ke orang nak baca ni, I think now will do a short n sassy one jer.......tak nak meleret ah ..

Moralle said...

kiki, puteri???? muda tu yang, dah jadi nenek kot...nenek award,hehehe :)

Lily Satrina ® said...

〰❤ i puuunnn naaak juga.. i pun nak buat award lah macam ni..sharing is caring.

〰❤ its good to be back, you know?

〰❤ SM is right, weekly sinopsis..masih tunggu ni..