Thursday, November 20, 2008

...HI HI...

Salam to all my dearest frens, I was on urgent leave yesterday attending to my nephew Father-in law funeral at Kota Tinggi.

Yesterday we went in to KT early morning at 7.30am, I received sms from my sis in JB at 3.30am on Wed morning, me n hubby sms our bosses for urgent leave and went in with my sis n Aqil early morning on Wed.

Allahyarham my Nephew FIL ni is a very nice and loving person, so we all had already regards him as our uncle, terngiang-ngiang di ingatan, whenever we visited them at KT, if my nephew and his wife called us busu, he n his wife terikut-ikut will called us Busu Singapore, dan panggilan itu melekat hingga ke hari ini.

Sama-sama lah kite mendoakan agar roh Allahyarham di cucuri rahmat dan di tempatkan di golongan orang-orang yg beriman.

From KT we all follow my sis to c her new house........lupa lah pulak nama tempat, but what I knew is that the next time if I nak go to my sister house, I will hv to use the 2nd Link, its nearer compared to 1st link.

The house is still under renovation, insyaallah early Dec they will shift in. Than from there my BIL belanja we all Chendol mak CT than go n makan-makan, sowie no pics, dah kepenatan malas nak snap-snap.


We all reached Singapore quite late..........reached home keletihan........relaks a while than went to SGH to visit my cucu yg baru lahir....this time kite tumpang my BIL jer, hubby malas nak drive.

Very tired sey, reached home at 11pm.............slept around 1am cause kenek cuci baju dulu sebelum sleep if not pengsan lah I today, dengan cuaca yg kurang baik these few days, my house become kedai dobi pulak.

Today at work feeling so tired and sleepy, and works, OMGGGGGG..............so the bertimbun dah......... ):




18 comments:

Nad.is.me. said...

Salam takziah buat keluarga nephewnya mama..

Al-fatehah.

rasp said...

Takziah tu ur nephew's family ya..Al-Fatihah.

baca pun dah letih..biasalah sis bila cuti tu keje mula lah menimbun..takpe take ur time.

take care! *hug*

Shopaholic Mama said...

Al-fatihah to Arwah.

Must be a very tiring day for you yesterday!

Moralle said...

Nad, thanks sis :)


rasp, thanks sis, memang terasa penat sangat, macam tak der rest yesterday, ni pun masih ting tong....


SM, very tired mama, cant wait to go back home today n rest or probably sleepppppppp.........

Sis Lin said...

takziah bt keluarga allahyarham ye...semoga rohnye di cucuri rahmat olehnye...amin..

Moralle said...

sis-lin, thanks sis :)

~Eila Nur Kaseh~ said...

salam takziah sis..semoga ur nephew tabah hadapi ujian Tuhan...have a good rest ye!

Anonymous said...

salam takziah utk keluarga arwah..

Moralle said...

eila, thanks dear :)


rillys, thanks sis :)

Erinsza said...

hi sis terkejut saya smpikan salam takziah saya pada keluarga arwah sis, & semoga rohnyer dicucuri rahnat, AL FATIHAH.

~ Lady ell ~ said...

al-fatihah buat arwah..n sampaikn salm takziah buat keluarganya...

kesian ell dengar u penat..rasanya mcm tercungap2 kn...ell dpt byngkn...

.K.I.T.E. .P.U.N.Y.A. said...

Salam kak moralle

Salam takziah buat keluarga nephew yek .. moga rohnya d'cucuri rahmat ..

KP

attyfir said...

salam moralle..
takziah for ur nephew ..
al fatihah..

Moralle said...

erinsza, thanks sis :)

ell, thanks sis, penat memang lah penat tak terkata.......walaupun jauh tapi tetap dah harus harungi :)

kite punya, thanks sis :)

atty's, thanks dear :)

Me, Mrs Taj said...

sedihnya klu ada sedara yg meninggal..especially those yg mmg rapat ngn kite..

semoga ALLAH mencucuri rohnya..amin

Lily Satrina ® said...

► Sis Moralle, u have my sincere condolences on the loss of your nephew's fil.

► Al-fatihah
May the comfort of Allah swt help you and the family during this difficult time.

► Although it's difficult today to see beyond the sorrow, may looking back in memory help comfort you and everyone, tomorrow.

Moralle said...

mrs taj, thanks sis :)


tya, thank sis :)

PerantauSepi1306 said...

salam takziah for the lost sis. Apa-apa pun we can still sedekah to those beautiful people fatihah and yassin kan. semoga arwah tenang di sana ....