Thursday, March 27, 2008

MY SHOPPING.................

Since I hv to go out earlier this morning to do some errands, I cari peluang to go shopping skali. But of course its already lunch time when I finished everything. At least boleh jugak ilangkan my stress dengan bershopping.

I wanted to buy a pair or shoes, EVERBEST, hmmmmmmmm size pulak tak de, so I told the sales girl to check-out for me at other outlets n give me a call so I can go and get it. Nanti I dah belik I post the pic ok, very the sweet shoe, mak soka.

I ended buying my night cream, new lipstick colour from Loreal and also eye liner from Loreal. Sila tengok ye, sweet tak colour lipstick nye.







The three items that I bought

(Sweet Nude)
I love buying lipstick, ni salah satu dari hobby I, if the colour that I bought doesnt suit me, to light ke, to bright ke, I can just buy another one until I felt satisfied. So bayangkan kat rumah tu, berape jenis lipstick colour yg I ade. I never like to use bright colour, I always like to use nude or brownish je. Sometimes, the colour when u tried a bit kat tangan nampak macam cantik, but once you use it on your lips, lain pulak jadinye. Tu yg bengang kadang-kadang, kalau lah u can try the sample on yr lips itself, kan best, easy for you to decide on the colour. but nanti ape pulak jadinye, macam-macam bau lipstick tester kat counter tu nanti, eeeeee.


So berhopping ni pun salah satu therapy untuk menghilangkan stress kan. Sapa yg soka bershopping tu mesti tau yg ini adelah hobby yg sangattttttttttttt lah kalau boleh jangan di amalkan slalu, kerana nanti belum lagi cukup bulan, ade lobang besar pulak kat kocek, hehehehe :) tapi hobi yg palingggggggggg best for mummies out there and the ladies out there.








2 comments:

pearl'E.J said...

besttttttttt!! sgt2 best kalau boleh bershopping hari2.. hahaha.. tapi tuh la kan akak, kena gak tgk poket neh, hehehe...

cantik kaler tuh, ej pun suka kaler2 yg nude nehh..

Moralle said...

EJ, poket penuh best shopping, tapi bila nak dekat end mth mulut terngangah je lah. Nude colour very the sweet kan, jangan kite jek yg nude, hehehe.