Tuesday, March 25, 2008

WUHHHHHHHHHHHHHHHHH.....PENATTTTT!!!!

Soooooooo penat, sampai mood nak update pun malas, ni pun curi-curi nak update jugak walaupun penat. Bukan untuk sesiape pun, untuk my own lah. But if ade yg dah selamanye sudi membaca, silakan lah. Tapi tak de yg interesting yg nak di ceritai. My mood jadi semacam pulak, very down lately,, sikit-sikit lekas merajuk, lekas naik angin, tak tau lah whyyyyyyyyyy. May be all because of my work stress kot agaknye.
When I reached home, lagi tak tau ape nak cakap, asyik naik angin with the kids, kesian jugak kadang-kadang, especially my 2 girls, they cant even talk to me now, cause bila they all tanye sumting asyik lah I nak meradang, really dont know seyyyyyyyy. Like I never encountered this kind of stressed, but pernah jugak, agaknye makin umur ni meningkat ginik lah gayanye. Lucky hubby balik malam everyday, by the time he came back I dah sleep, so lucky lah he tak kenek, if not sama jugak kenek macam anak-anaknye.
This red colour font shows than I am really very stressed and I cant control it anymore,
"ya allah kau lindungi lah hamba mu ini, dan berikan lah yg terbaik untuk ku"

8 comments:

Shopaholic Mama said...

Hi, you baru post this entry so I terus comment.
I think work stress can really get to us! We both in the same boat also! Bila stress, sometimes we take it out on the kids! We really need a break!

Moralle said...

Hi, ya u r right, pitty the kids, sampai-sampai they want to talk to me they use sms, really kesian kan. Going for short vacation is really a good thing to do, but I baru balik dari holiday, well hv to sabar je lah kan.

Ceera said...

mintak2 la mood ok tu datang balik dengan cepatnye ye...

kalau tak, haru anak2 kena marah hari2, hiks...

Moralle said...

Ceera, mood this few days teruk abis, mudah-mudahan lah semua akan seperti sedia kala.

applepie said...

ka, y dun u mintak off seari n buat therapy..jejalan shopping xpun go for muvie ker..kalau nak pikir pesal keja mmg ble jd giler..:)

Moralle said...

Apple, thanks dear for the suggestions, akak memang pun dah apply leave, start from 2moro till Friday, ingat nak relaks wk days while the kids pun tak de kat umah kan, so leh lah relaks hopefully.

Aien cute said...

erm.. ada baiknya akak amik cuti, rehatkan minda, tenangkan diri... Adatlah, kekadang benda yang tak bersangkut paut pun leh wat kita stress kak.

selamat bercuti!

Moralle said...

Lin, mudah-mudahan lah cuti ni akak leh tenangkan fikiran, macam dah berserabut sangat lah, sampai tak leh control temper.