Tuesday, March 18, 2008

NGANTOK SEKALI............

I was feeling very sleepy sangat today, u know why, breakfast without coffee today :) I cant go without coffee, I'm coffee addict. I had wholemeal bread with HL milk, mana tahan seyyyyyyy, ni suma hubby nye pasal. I told him i hv HL milk in the office, so this morning when we were in the car, oh btw, he send me to work, since he is on afternoon shift, he will be going to JB kejap to pump petrol. So I told him, I malas nak go canteen to buy coffee, I ask him to help me to buy, and he says "alah, tak payah lah minum kopi, kan ibu ade susu kat opis, once a while minum susu kan bagus". Eh eh orang tua ni, dah slalu ape i minum susu kat umah, bukan tak minum, saja je kan malas nak tolong isteri yg dah lambat ni. Ok lah I pun turutkan ape yg di kata, pasal I pun malas nak pegi canteen. Makanlah bread with milk. About 10am I dah rasa mengantuk, ni lah jadinye if I tak drink coffee in the morning, eeeeeeeee tak leh angkat beb my eyes. Lucky my boss out of town in Batam for a day.

Well, ape nak cakap, buat jugak lah keja sambil terngantuk-ngantuk, looking at my watch dah 11.40am, ade date ngan hubby nak pegik lunch. At 12pm he already waited for me, baru kluar dari JB, my car is full with petrol, boleh lah tahan lagi 5 days before we pump again. He parked the car, we went lunch using the company Opel. Since I need to go to the bank, we ate lunch at usual place, banquet. He ate sambal fish rice and me ate Yong Tau Fu. Chit chat a while than I sent him back to our block, he need to go to work, than I pun cabut balik opis.

Uhhhhhhhhh, best nye dapat minum coffee, I suruh member kat production belikkan, segar bugar balik, tapi penat tetap jugak penat, penat tak de obatnye, kecuali pegik holiday lama-lama. 2 more days to go, n it will be holiday, Good Friday. Tak sabar nak coti, nak relaks kat umah, penat betul lah semenjak dua menjak ni.

Its almost 2 weeks after I came back from my holiday, I masih terkenangkan saat-saat di KL, the moments with my love ones and also of course yg best nye dapat jumpa the bloggers, masih teringat-ingat jumpa them, macam best gitu, love u gals, mmuachhhhhh. Hopefully insyaallah dapat jumpa them again, or may b other bloggers yg sudi berjumpa ngan Moralle.






No comments: