Tuesday, September 9, 2008

...FEELINGS...

I'm back to my normal self today, actually yg lebih terharu is the encouragement I received from uols semua.......uols are the greatest gift to me in this blogging world :)

Feeling sleepy today, hampir2 terlelap during my staff meeting this morning. Late night again yesterday, chit-chotting with my dearest sis while waiting for hubby to come back from work.

To my dearest sis nun jauh di sana, thanks ya for keeping me company yesterday night with yr warm concerned towards me :)

Yesterday I dont hv to cook for buka puasa. I got few dishes from my sis (Umi). Lauk lemak udang,mee goreng and ikan goreng, hmmm cukup lah 4 of us to break fast. I just fried telur dadar with chilli and kicap than bought a bit of kuih for the kids and myself. Hubby came back yesterday night pun tak makan, mandi terus zzzzzzzzz..........

After break fast I was entertained by this singer yg tak asing lagi complete with his guitar. Permaisuri Ku his favourite song and he knows its my favourite song to. Anak yg menghiburkan ibu yg sedang berduka cite.............

Oh ya lupa pulak, last but not least, I went for short Therapy yesterday with Matilda yg cuba menghiburkan hati Kak Moralle. It felt good thou.........

What else I wanted in this world, my life are complete with just my love ones and frens around me :)

InsyaAllah, whatever cobaan akan ku hadapi dengan hati yg tabah dan tenang. ALLAH maha mengetahui segala-galanye.

12 comments:

Shopaholic Mama said...

Best retail therapy!!

And

Best entertainment therapy!!

Take care sis!

eedany said...

akak guna neutrogena ek? bagus kan product tu? sebelum ni eedany pun pernah guna juga.

Semoga akak tabah selalu dengan dugaan mendatang. Ceria2 selalu akak...

:)

Moralle said...

mama, kalau kat town lagi best I think the therapy, but the best, entertainment therapy from Aqil :)


eedany, yup dear neutrogena, so far tak der masaalah, mula2 try loreal, habis muka...
Kalau hari2 berdepan kat PC berblogging mesti ceria slalu :)

PerantauSepi1306 said...

glad to hear that sis dah okes... baik tul ur son tu yek.. pandai dia ceriakan ibu dia...

take care and enjoy life as it is k..

Moralle said...

perantausepi, I'm ok sis, tak nak cedih2, ponat den, aqil memang slalu pandai ambil hati ibunyer :)

rasp said...

hepi bangat tau u dah recovering..
isk isk isk..ngantuk ek cian dia.
next time jgn chit chatting smpai lewat2 sgt k ;) small matter lah sis! as loong as u dah wokey, i pun happy gak!

nanti suruh aqil nyanyikan satu lagi kat aunty leh :D

Moralle said...

rasp, life harus di teruskan sis, walau beribu rintangan yg datang. Abih kite di jemput untuk bercengkerama :) small matter to u, but bigg hugs & kisses from me, muachhhhhhhhssssssss.....

aunty rasp pilih song first, nanti moralle suruh aqil nyanyi for u...

attyfir said...

dulu pun pernah pakai neutrogena, tak ingat napa stop..

Anonymous said...

happy to see u're happy back ;)
so sweetlah anak hiburkan mommy!

Moralle said...

atty's, neutrogena very mild so it suits most local skins.......


rillys, ponat lah nak cedih2, Aqil penghibur lara di kala sedih :)

Kasawari said...

wah ada penghibur eh.. ni dah kira macam kat hotel2.. sambil buka puasa ada hiburan.. he he..

lemahnya dtg kalau entri ada makan2an.. ermmm lapar ler perut..

Moralle said...

kasawari, tiap hari ade penghibur kat umah, suka bangett......

namanyer jugak bulan posa, kalau nampak makanan, ya ampunnnn..hehehe