Thursday, September 4, 2008

...SERIOUS CASE...

This is really serious, so serious beb I dont hv anything to update, unless I updated what happened last night **wink wink**, **ihiksssss**, eeeeeeee so over kan :)

Boss not in today, and I dont hv anything to update, ouhhhhhhhh its so not right lah. But I managed to blog-hop here and there, again and again to c if my bloggers frens updated theirs, and also read their entries yg I dah terlepas..............

No kidding okayyy, compared to my early stage of blogging, my list of bloggers are getting better, so it takes time for me to go through individually, if possible I dont want to miss any, tak syokkkkkkk kalau tak read what is happening in their life, macam mak kepoh gitewww :)

Sumtimes u read sad story, happy story, scary story and all sorts of story mory, its enjoying, at least u wont feel so bored sitting in the office 8 hrs a day Mon to Friday.

But the most important things of all, silaturrahim kite sesama bloggers.......tu yg best, thou we are far apart and yet we felt closed through reading and commenting on their blog

So okaylah, this is my merepek entry, now I'm going to think about what to cook or may b buy for buka puasa.

TATA TITI TUTU

12 comments:

rasp said...

bukan kepo lah sis..caring gitu!
i agree 200% with you tat bila baca crite fwenz it's as though we become closer kan..

it's an honor for me to be given the chance to know my fwenzzz thru this cyber world..a chance to have met someone like you!

Moralle said...

rasp, oh tak kepo lah ek, hmm caring, yup that is the correct word to use :)

I'm more honored to meet someone caring and loving like u 2.

attyfir said...

ekekeke.mor..takde kepoh ek..is caring ..
mmg kalo tak jenguk blog kekwn..mcm ade sesuatu jer

Moralle said...

atty's, macam ade yg kureng eh, tu lah namanyer macam kepo kan, hehehe :)oppsss, caring.......

eedany said...

teruskan berblogging sis...

selamat berpuasa untuk sis moralle n family...

:)

Kasawari said...

lor ingat apa yg seyes sgt tuh he he
betul tu.. saya kalau tak gi blog kengkawan satu hari macam gigil jer badan.. he he

lain ler gak kalu terlalu sibuk kan..

ermm buka pose masak ker? beli lagi senang he he

Ceera said...

patut la akak cam senang lenang je today, bos takde rupenya...

Moralle said...

eedany, nak jugak gigih lagi berblogging tapi tak de topic yg syokkk ah :)
selamat berpuasa to u 2........

kasawari, blogging macam dah sebati dalam diri kite kan, hehehe, cik oi kalau hari2 belik camni tokey ayam pun KO, hehehe


ceera, kesempatan lah yang, susah betul nak tengok si tua ni tak de kat opis nowadays, tak der keja agaknyer dia :)

PerantauSepi1306 said...

hmmmmm baca blog lagi besh dari baca buku citer kan.. at least ada jugak moral of story, teladan dan nasihat yang boleh dicontohi... banyak faedah nya wat blog ni ;D

Shopaholic Mama said...

even thou I think I am staying the closest to you (ala2 lagu rakyat ~~ 1 people I nation I Spore ~~) & tak penah meet, at least we both feel closer to each other in our hearts thru our blogs!

Nanti in future kena buat appt kat Causeway Point - banquet pun bolehlah!

Moralle said...

perantausepi, ah ah betul tu laling, felt very pround gitew ade blog kan, sumtimes kite ni harus mencurahkan isi hati kite ni pada frens jugak sumtimes, the comments tu yg kite perlukan, frens support gitew.........

Moralle said...

mama, I'm still waiting for the day to come :) jauh di mata but dekat di hati kan kan kan.....

U dont really hv to come down to CP, we can meet somewhere central, bila kah agaknyer??? hmmm if after raya, than u hv to bawak kuih raya for me, hehehe....