Wednesday, September 10, 2008

...MORNING GLORY...

Hi a very good morning to uols semua :)

I'm doing this entry early morning right after Sholat Subuh. Hubby gone to work, the girls getting ready to go to school.

I'm not going to be in the office in the morning, probably will be in around 2 or 3pm. I'm attending 1/2 day course today with my dear fren Matilda. My boss wants us to be more professional in answering calls, we are going to attend the Telephone Etiquette course. I've attended this course before in my previous company, but now I hv to attend again.

Well, if its out of the office, why not, tak rugi kan jalan-jalan cuci mata.

Now lets story mory about my buka puasa yesterday. Yesterday pun I tak cook, my sis gave me 2 types of dishes, ikan bawal asam manis and kobis masak air....... yesterday kite buka with ayah at home, hubby finished work early and went to JE Ramadhan Bazaar. I felt like eating Nasi Ambeng and tahu goreng. Alhamdulillah hubby bought for us macam-macam kuih semalam. So semalam rezki memang lah muai time buka puasa.


We didn't stay up late yesterday, all of us went to sleep around 9.30apm.

Alrite, that's my short n sassy entry, now nak mandi and bersiap, need to meet Matilda at 7.45am later.

Cheersssssss n hv a wonderful day to uols semua.............



16 comments:

PerantauSepi1306 said...

sedapnye nampak popia tuh.. hehehe.. ahruss kan dah kuo tu jengjalan... so how's course... best tak?

rasp said...

eeee nampak sedap telur ikan tu ek..and oso the popiah..

How's the course? & how's the jln2? ada geng mesti lagi syiok kan :D

Shopaholic Mama said...

huhu, I didnt know there is a course on Telephone Etiquette.

And I suka that popiah seh - looks good!

attyfir said...

suka telur ikan tu,..

Honeylemon said...

wah.. telur ikan tue nmpak enak la....

~Eila Nur Kaseh~ said...

sis...ape tu nasi ambeng? macam nasi ambang ke?

Moralle said...

perantausepi, popiah basah tu memang lazat, susah nak cari yg sodap kat sini..... course ok, not bad cuma tu lah yg tak best tak dapat makan the refreshment, rugi lorrr....


rasp, telur ikan tu very ex ah, Mr M bought it for S$3.50, i tak kirim but because he knows yg i soka telur ikan, dia belikkan jugak :)

course ok, jenjalan pun okieeeee...


mama, ade, yg I attend only 1/2 day jer, basic, ade yg 2 days for Telephone Etiquette, more to workshop...

Popiah tu at Jurong East Ramadhan Bazaar, every yr memang laku, sebabnyer sodap :)

Moralle said...

atty's, best kan telur ikan sodap :)


honeylemon, enak sih tapi mahal bangett, sebab tu hubby belik satu jer for me :)


eila, samalah yang, agaknyer i spell wrongly kot, hehehe....

Anonymous said...

slmt berkursus sis!

Moralle said...

rillys, thanks dear :)

Isdaniya said...

telur ikan memang sedap... nak2 yang goreng... tapi leceh, nanti muka cepat berminyak.

Mommy Lily said...

tolonggggg nak nasik ambeng,...

lama dah kempunan. kt sini tkde..huhuhu

Moralle said...

eida, telur ikan kalau goreng lekas pecah kan, letop2 lah pulak...


mommy, kat Bazaar tak der ker, kalau dekat leh moralle belikkan :)

eedany said...

seronoknya dapat attend course yang bagus to improve your skill.

have a wonderful day to you too akak...

Moralle said...

eedany, course angkat talipon, hehehe......... ok lah jugak cuma ngantuk bangettttt maklumlah posa kan :)

Kasawari said...

wah.. terlepas pulak entri yg ada nasi ambang atau ambeng ni.. naper tak bukak nak tengok apa ada dalam tu.. he he..