Wednesday, September 17, 2008

...SHOTTTT....SHATTTT...

Feeling moody today, I think my best fren yg forever and ever ni dah nak sampai kot.....hopefully still can wait until after buka puasa....sayang wooooo, its already 2.45pm.

Since morning, the symptoms all are there, but up to now tak da cite pun......bukan nyer aper, ever happened, in fact 2 yrs berturut-turut, dah nak dekat2 buka pulak baru dia mai......

The weather here pun very hot hot, me pun hot hot betul today, getting hotter with my tummy aching, pinggang aching and kepala fening.........hmmm tak syokkkk betul lah today.

Please excuse me, I've got to lie down a while, not really lie down but lie my head on my table, lucky me big man gone out and will not be back for today :)



10 comments:

Shopaholic Mama said...

I think eh, yr fren dah nak sampai lah tu. Coz last time you pun kena time yr birthday 19 July kan, so around this date jugak. nantikan kemunculan yr fren tu ye, harap2 lepas maghrib lor!

Moralle said...

mama, u ni kan betul2 I salute tau, u can still remember when my fren tu datang,sonang jugak nak ingat kan, hehehe... tu lah, hopefully after maghrib :)

rasp said...

bawa-bawa lie down lah sis.. mmg bila dekat2 nie, hormon haywire kan..i doakan ur fwen mengunjung after maghrib aaa :D

Moralle said...

rasp, hmmmm begitulah hendaknyer sis, ni dah terbawa2 tidur sambil dengar lagu raya :)

PerantauSepi1306 said...

hmmm hopefully sis dah ok la ni and sempatlah berbuka agaknya...

pRincESs_N said...

kak...nk piyed ka??? huhuhuhuhuhu....
tp mmg laa skg musem panass...tkak hauss manjang....

Kasawari said...

ermmm... cerita org perempon ni nak komen ker.. he he... bulan atas langit tu pun dah mengembang.. dah datang ler bulan tu.. he he

memang cuaca dah makin panas.. tak macam awal puasa kan hujan2.. tak per lah dugaan tu..

Lily Satrina ® said...

hahhaha..sis morale.
i tak tahu pun your friend is 'that red alert'. until baca mereka punya comments..hihihihi..baru i tahu

anyway, thank you for reading my depressing truth, but I'm a soldier, eh? For a love unconditional..

Good advice is always certain to be ignored, but that's no reason not to give it, kan kan?

baru bangun to prepare sahur for my husband..

♥ kisses frm us ♥

Moralle said...

perantausepi, hampeh lah laling....tapi dah ok ni, cuma sengal jer sikit2, biaselah tu kan :)


n, ah ah lah yang, ape lagi kite olang pompuan ni, kat sini dah berhari panas sey...


kasawari, oh awak comment jugak yer, hehehe....panas yg menguji kan :)

Moralle said...

tya, sensored lah sikit yang, nanti orang cakap red light pun nak dok cite kat blog, hehehe...

the more u think abt yr depressions the worst it will be, believe it or not, so just take it easy dearie everything will be ok for u n lily....take care, love....